Ihana aamukahvi <3 Kahvi on jumalten juomaa, miten joku voisi muuten olla näin mielettömän pehmeän ja hyvän makuista, ilman että kaloreita valuisi kurkusta alas. Nam. Tämän päivän lupaan olla possuilematta. Tänään lupaan ahkerasti siivota ja touhuta, että kaloreita kuluu. Tänään olen ehkä niin hullu, että katson telkkaria seisaalteen, kävelen ympäri taloa, enkä pysähdy kun vasta illalla.

Olen taas niin inspiroitunut, tai sanoisinko THINSPIROITUNUT ;) ahh on niin ihanaa tuntea nälkä ja heikotus, kun tietää, että se vie taas lähemmäksi tavoitetta, taas lähemmäksi kauneutta, onnellisuutta.

Kävin muuten äsken lääkärissä, koska olen allerginen ilmeisesti joillekin hyönteisille ja nilkka on turvoksissa. Lääkäri alkoi sivussa ihmetellä hemoglobiiniarvoja, jotka olivat talvella vielä anapäivinä 113, ja nyt läskeilyn jälkeen 127. Hän kysyi sekä suoraan, kuin kierrellen ja juonienkin, olenko laihduttanut joskus. Olenko tyytyväinen painooni, olenko jotenkin vääristynyt kehokuvaltani. Minä kilttinä tyttönä kiellän, hymähdän, ei en ole tyytymätön kehooni en ollenkaan, olen juuri sopiva, valehtelen, juonin paremmin kuin itse lääkäri ja hymyillen lähden taas riuduttamaan itseäni. Minkäs sitä analleen mahtaa. Huoh.