Vihdoinkin, uusi blogini! Olen jo kauan haaveillut uuden päiväkirjan tai blogin perustamista, jotain miten saisin taas innostuksen heräämään tähän kaikkeen.. Laihdutukseen, toisinsanoen.

Olen 19-vuotias, olen sairastanut anaa ehkä vuoden, ehkä kaksi.. En todellakaan osaa määritellä tarkkoja aikoja, koska aina olen vaa'alla seissyt itkun partaalla. Muistan kuinka jo ala-asteella ajattelin "Läski, läski, läski", ja ajatella, samat ajatukset soljuvat vieläkin aivoissani..

Mutta, nyt pitää saada taas itsekurista kiinni. 23 päivää aikaa laihtua, 23 päivää aikaa näyttää kauniilta.. Puoli vuotta sitten bmi:ni oli vielä niin ihanat kuin 15,7.. nyt se on jotain niin kamalaa etten edes kehtaa sanoa :( En oikeastaan tiedä miksi laihdutan, tiedän vain että haluan olla luuta ja jänteitä, haluan mennä kauppaan ja olla edes katsomatta s kokoisia vaatteita, haluan että voin suoraa päätä valita xs:n ja näyttää hyvältä, kaikessa.. Haluan olla niin kevyt, niin kevyt että leijun kaiken yläpuolella ja haluan olla vittu niin pieni, ettei kukaan edes näe mua!

Tämä on siis ensimmäinen ryhdistäytymis-aamuni. Ensimmäinen uusi alku (oikeasti ehkä sadas?), ensimmäinen ihana aamu (no ei kyllä ole), ensimmäinen ana-aamuni aikoihin. 23 päivän päästä pitäisi istua yliopistossa, enkä todellakaan aio näyttää siellä pelkältä rumalta pallolta. Haluan olla kaunis ja laihempi kuin kukaan muu! Ja tämän inspiroimana taidan mennä juomaan kupin teetä :D