Aika on kulunut HURJASTI eteenpäin!! Olen aloittanut yliopisto-opiskelut ja minulla on ollut hirveän paljon kiireitä (seliseli) niin etten ole edes ehtinyt kirjoittaa tänne ;o VOIH! KUMPA ASIA OLISIKIN NÄIN.. Todellisuudessa olen syönyt kuin POSSU ;O En edes ole uskaltanut käydä KOLMEEN VIIKKOON vaa'alla. Tänään kuitenkin thinspiroiduin, ja aion aloittaa taas terveellisen elämän eli syömään kevyesti ja mieluiten mahdollisimman vähän myös. En kestä hetkeäkään tätä läski oloa enään. Uskokaa tai älkää, en ole laittanut farkkuja jalkaan tämän kolmen viikon aikana kuin kerran, vaikka rakastan farkkuja! Minulla on vain niin huono omatunto kaikesta syömisestä, että tiedän todellakin näyttäväni lenkkimakkaralta kaikissa farkuissani, JOTKA EIVÄT KUITENKAAN EDES MAHTUISI PÄÄLLENI.. aaarg mitä pitää tehdä, että pääsen takaisin ihaniin mittoihin.. Kamalinta tässä asiassa on se, että tapaan viikon päästä ihanan todella laihan ystäväni, jonka edessä en tosiaankaan tunne oloani hyväksi jos olen lihonut melkein 10 kiloa edellisestä näkemästä.. Hänhän kuolee nauruun.. Dieettiohjeita ja liikuntaohjeita otetaan vastaan lämpimästi. Olen lopen kyllästynyt pukemaan jotkut legginsseistäni joka päivä (ne ovat venyviä, eikä lihomista voi huomata niin hyvin, kuin esim. farkkujen kanssa joiden nappi ei menisi kuitenkaan kiinni). Harkitsen kohta hyppääväni parvekkeelta alas (okei, parvekkeeltani maahan on alle 2 metriä...), mutta laihtumista on pakko tapahtua ennen sitä tragediaa.. Tunnen itseni niin mielettömän likaiseksi. En kehtaa laittaa edes thinspirationia tänään, se vain pahentaisi oloa.. Nyt menen jumppaamaan tai lenkille tai ostamaan laksatiiveja, ihan mitä vain.... hej då!