Vielä 12 päivää aikaa laihtua ennen koulun alkua! :) Ja uskomatonta, etten ole kertaakaan repsahtanut tämän parin viikon aikana! Olen niiiin iloinen :) Painokin on laskenut jo 4 kiloa, entisiin mittoihin on enään matkaa 5 kiloa, ja aion todellakin saavuttaa sen. Ensimmäisinä laihdutuspäivinä olo oli kieltämättä kamala, heikotti ja ilkeä nälkä huusi vatsassa, mutta nyt olen jo niin tottunut tähän, että olo on mainio.

Yleensä aamupalani on iiso kuppi kahvia, jossa on loraus rasvatonta maitoa ja makeutusainetta (makeutusaine vie nälän kokonaan ja voisin käyttää sitä loputtomiin, vaikka se onkin epäterveellistä. Pyh), päivisin en syö mitään. Jos tulee heikotusolo syön light myslipatukan (59kcal). Syön siis vain illalla. Tiedän, että kaikki laihdutuskuurit ja hömpötykset kieltävät syömään iltaisin, ja laihdutuslehdissä sanotaan kuinka iltasyöminen lihottaa.. Noh, olen näiden anapäivieni varrella tullut kuitenkin siihen tulokseen, että tehokkaimmin saan laihdutettua syömällä vain iltaisin. Syön joskus yhdeksän kymmenen aikaan kaksi ruisleipää (ruisjauho, vesi, hiiva), joiden päällä on siivu vähärasvaista kinkkua ja paljon kurkkusiivuja. Voita en tietenkään käytä, ja juustoa vain todella harvoin (jos käytän niin 17 prosenttista). Jos on vielä kamala nälkä syön vielä ruisnäkkärin (39kcal) jossa on kinkkusiivu.

Olen testannut sitäkin, että syön vain päivällä, mutta tuloksena on mieletön nälkä nukkumaanmennessä, jonka vuoksi en tietenkään saa unta moneen tuntiin ja keskellä yötä saatan herätä heikotuskohtaukseen ja sydämentykytykseen. Näinä öinä olen päätynyt konttaamaan keittiöön, ja syömään kaikkea mahdollista, mikä ei kuitenkaan pysy sisälläni ja olen oksentanut ne samantien.... Mitä en edes jaksa siivota... Joten, kyllä, suosin iltasyömistä! Näin vältän kaiken tuon kamalan ja laihdun kuitenkin reippaalla vauhdilla.

Teetä kuluu päivässä ainakin litra, light limua koetan välttää mutta tänäänkin 0,5 litran pullo pepsi maxia tuli kitattua alas kurkusta. Tyhmä minä.

Kävin keskiviikkona kampaajalla ja olen totaalisen rakastunut hiuksiini. Kampaajani ymmärsi täydellisesti mitä haluan, ja lopputulokseen olin enemmän kuin tyytyväinen :) Vaahtorusketusta olen myös laittanut joka ilta ja rakennekynsistäkin haaveilen. Ahh odotan todella jo muuttoa ja koulun alkua, vaikka haluan ehtiä laihduttaa vielä monta kiloa ennen sitä. Mutta nyt menen juomaan lisää teetä ja ihastelemaan litteää vatsaani (itserakasta hyi minua). >>>

1798379.jpg