En uskalla käydä vaa'alla. Vielä tässä vaiheessa painonpudotusta vaaka on pahin viholliseni. Tiedän, vaikka olisinkin laihtunut.. En vain voi sietää niitä lukuja joita näen, ne ovat NIIN paljon, niin paljon liikaa.. Päätin, että käyn vaa'alla ensi torstaina. Torstai on hyvä. Torstaihin on niin monta päivää, etten ehkä purskahda itkuun nähtyäni lukemat.

Ah haluan olla taas niin kevyt.

Tänään olin kiertelemässä kaupoissa. Olen vain niin lihava.. En mahdu xs vaatteisiin, en mahdu mihinkään farkkuihin.. Haluan mahtua 25 tuumaisiin, vähintään. Kaapissa odottaisi yhdet, joihin mahduin vähän alle vuosi sitten. Muistan kuinka olin niiiin iloinen.. Mutta sitten lihoin ja itkin kaikki illat peilin edessä kuinka en mahdu niihin :(

Tänään olen syönyt minisalaatin, broilersalaatin ja solero exotic jäätelön. Kalorimäärästä en ole varma ;o olisikohan jossain 400 luokassa.. Olen hieman pettynyt. 200 on tavoitteeni.. Tiedän etten voi pärjätä sillä määrällä kuitenkaan. Joten pidän ne kalorit tuossa 400-500.. :)

Ihanaa kuitenkin, kun on niin vahva tahto olla taas laiha :) Kinusin äidiltäkin tänään lahjaksi kausikorttia aerobicciin/kuntosalille :) Hän lupasi harkita asiaa, ihanaa! Lalalalaaa, nyt jatkan mesetystä ihanan mieheni kanssa. Heipä hei!

1798392.jpg