Ja taas tässä samassa pisteessä.. Olen pitänyt taukoa kaikesta, ihan totaalisesti = Olen Syönyt. Jos jatkan samaan malliin, syön itseni varmaan hengiltä. Pakko lopettaa pakko pakko pakko. En ole saanut edes blogiani toimimaan, koska Safarilla ei päässyt lisäämään kirjoituksia, mutta nyt on taas vanha tuttu Explorer..

En tosiaan tiedä mitä teen.. Joskus olen totaalisen väsynyt ja alan syödä.. Syön vain, en käy vaa'alla ollenkaan ja unohdan kaiken mitä olen ja mitä teen ja miksi teen. Se on tietenkin itsensä pettämistä, koska sitten (niinkuin nyt), havahdun ja mietin, mitä ihmettä teen ja mihin tämä syöminenkin muka johtaa.. Pelkkään rasvaan ja isoihin vaatteisiin ja häpeään. Mieluummin sitten edes kaunis ja onneton, kuin hirvittävä tonnikeiju.. ja onneton..

Nyt alkaa taas uusi jakso. Olen niin varma että onnistun. Tai itseasiassa en edes ole, mutta koitan vakuutella itseni totaaliseen onnistumiseen. Muuta vaihtoehtoa ei edes ole. En vain tajua mitä ihmetä olen taas ajatellut. Syönyt kaikkea rasvaista. Tällä hetkellä diagnoosini voisi olla aivan hyvin BED :S Hyi hitto! Pakko ryhdistäytyä, NYT.

1798368.jpg